Karrier

A KBC Securities Magyarországi Fióktelepe által meghirdetett aktuális álláshirdetések


Főkönyvelő Senior Broker Ügyfélszolgálati telefonos operátor Ügyfélszolgálati munkatárs Back Office vezető 


Főkönyvelő

A KBC Securities az egyik vezető befektetési szolgáltató hazánkban, amely Magyarország mellett a világ számos országában nyújt befektetési banki szolgáltatásokat intézményi és lakossági ügyfeleinek.  Társaságunk a belga KBC Csoport leányvállalataként egyúttal a K&H Bank befektetésekre szakosodott testvérvállalata. Bővebb információ itt található: www.kbcsecurities.hu

Főbb feladatok:

  • Főkönyvi könyvelés vezetése és ellenőrzése, operatív könyvelési feladatok ellátása
  • Hóvégi zárások, rekonsziliálás, mérleg és eredménykimutatás elkészítése
  • Törvényi változások naprakész követése, számvitelhez kapcsolódó szabályzatok kezelése
  • Adóhatóságok előtti teljes körű képviselet, adóbevallások készítése
  • Külső szervezetekkel, hatóságokkal, könyvvizsgálóval való kapcsolattartás
  • Elemzések és javaslattételek a hatékonyabb működés, illetve az üzleti fejlődés érdekében
  • Riportok összegyűjtése, elemzése, riportok-kimutatások készítése
  • Együttműködés a társosztályokkal

az álláshoz tartozó elvárások:

  •  Szakirányú, felsőfokú végzettség
  •  Mérlegképes könyvelői végzettség érvényes regisztrációval
  •  Több éves teljes körű könyvelési gyakorlat
  •  Alapvető szakmai és adójogszabályok ismerete
  •  Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
  •  Rugalmasság, precizitás, önállóság és határozottság, szakmai elkötelezettség
  •  Magas szintű informatikai ismeretek és MS Office programok magas szintű ismerete
  •  Csapatorientált gondolkodás, proaktív gondolkodás, lendületes személyiség
  •  Angol nyelvtudás

előnyt jelent:

  • Pénzintézeti szektorban szerzett szakmai tapasztalat
  • IFRS könyvelés ismerete

amit kínálunk:

  • Modern munkakörülmények
  • Versenyképes jövedelem
  • Béren kívüli juttatások (cafeteria)

Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2019. január 7.

Ha szeretnél a hazai befektetési piac egyik legdinamikusabban fejlődő csapatában dolgozni, küldd el fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a bérigényed megjelölésével a careers@kbcsecurities.hu  címre, és a tárgyban tüntesd fel, hogy "főkönyvelő" pozícióra jelentkezel.


Senior Broker

Magyarország egyik legnagyobb, nemzetközi banki háttérrel rendelkező befektetési szolgáltatója, a KBC Securities csapatába keresünk Üzletkötő (Bróker) kollégát.

Te vagy az ideális jelöltünk, ha...

  • legalább 3 éves befektetési tanácsadói, tőkepiaci tapasztalattal rendelkezel
  • világosan kommunikálsz szóban és írásban is
  • dinamikus, gyors és precíz vagy
  • rendelkezel felsőfokú szakirányú végzettséggel, tőzsdei és határidős szakvizsgával

Előnyt jelent, ha...

  • középfokon beszélsz és írsz angolul
  • saját ügyfélkörrel rendelkezel

Feladatok:

  • befektetési termékek értékesítése
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • ügyfél akvizíció
  • megbízások kezelése
  • befektetési tanácsadás
  • tőkepiaci hírek követése
Erre számíthatsz:
  • nemzetközi banki háttér, stabil környezet
  • lapos, dinamikus szervezet
  • versenyképes juttatások

Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2019. január 9.

Ha szeretnél a hazai befektetési piac egyik legdinamikusabban fejlődő csapatában dolgozni, küldd el fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a bérigényed megjelölésével a careers@kbcsecurities.hu  címre, és a tárgyban tüntesd fel, hogy "Üzletkötő (Bróker)" pozícióra jelentkezel.


Ügyfélszolgálati telefonos operátor

Ha érdekel a tőzsde világa, kíváncsi vagy miként működik az egyik vezető, hazai és nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező befektetési banki szolgáltató, szeretnél innovatív és agilis csapat tagja lenni, kihívást jelentenek a komplex problémák, akkor nálunk a helyed!

Miért fontos, amit csinálni fogsz?

  • Több ezer ügyfelünk használja szolgáltatásainkat nap, mint nap. Te lehetsz a cég hangja, az ügyfeleink boldogságának egyik fő felelőse.
  • A csapat koordinálja az értékpapírszámla és számlavezetési folyamatunkat, így Te is segíthetsz ügyfelünkké válni bárkinek a világon.
  • Új ügyfeleink a Te segítségeddel nyitják meg értékpapír-számlájukat, és ismerhetik meg a szolgáltatásainkat.
  • Visszajelzéseid alapján fejlesztjük a számlanyitási folyamatunkat és minden szolgáltatásunkat.
  • Nap, mint nap új kihívásokat legyőzve segítesz ügyfeleink problémáinak megoldásában, és képviseled az igényeiket az üzleti fejlesztéseinknél.
  • Aktívan tartod a kapcsolatot a K&H bankfiókjaival, a hazai piac egyik legnagyobb banki fiókhálózatával.

Mit tanulhatsz nálunk?

  • Elejétől a végéig ráláthatsz az általunk képviselt ügyfélélményre, tudni fogod, hogy mi, mivel és hogyan függ össze egy olyan pénzügyi rendszerben, amit folyamatosan ügyfelek ezrei használnak.
  • Betekintést nyersz a nemzetközi és hazai értékpapír kereskedelemhez kapcsolódó, elsősorban telefonos operátori és ügyfélszolgálati teendőkbe.
  • A tőzsdei kereskedés és befektetés minden oldalát megismerheted, vagy akár művelheted is őket a gyakorlatban. Ehhez minden segítséget megadunk.
  • Együtt kísérletezzük ki, hogyan tudjuk a komplex folyamatokat leegyszerűsíteni, javaslatot teszünk fejlesztésekre és automatizálásra.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • Értékpapír-piaci ismeretekkel rendelkezel
  • Közép- vagy felsőfokú gazdasági végzettséged van
  • Aktív (legalább középfokú) az angol nyelvtudásod szóban és írásban
  • Magabiztosan használod az MS Office alkalmazásokat
  • Jó problémamegoldó vagy, jól tudsz együttműködni, kommunikálni
  • Nem gond számodra a határidők pontos betartása, precíznek és megbízhatónak tartod magad
  • Szeretsz önállóan és hatékonyan dolgozni, használod az eddig tanult logikai összefüggéseket
  • Ha már van hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod
  • Türelmed és empátiád hangodon keresztül átjut a hallgatóságodhoz
  • És ha vidékről költöznél, segítünk az indulásban
Csapatunkat tovább erősítené, ha…
  • Dolgoztál már Call Centerben
  • Nem riadsz vissza digitális megoldások és alkalmazások használatától, és szívesen segítesz ebben másoknak.
  • Van már tapasztalatod HelpDesk feladatokban és kereskedési platformok tesztelésében
  • Rendelkezel a Pénzmosási törvényben foglalt video azonosítási gyakorlattal

Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2018. december 31.

Ha szeretnél a hazai befektetési piac egyik legdinamikusabban fejlődő csapatában dolgozni, küldd el fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a bérigényed megjelölésével a careers@kbcsecurities.hu  címre, és a tárgyban tüntesd fel, hogy "Ügyfélszolgálati telefonos operátor" pozícióra jelentkezel.


Ügyfélszolgálati munkatárs

Ha érdekel a tőzsde világa, kíváncsi vagy miként működik az egyik vezető, hazai és nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező befektetési banki szolgáltató, szeretnél innovatív és agilis csapat tagja lenni, kihívást jelentenek a komplex problémák, akkor nálunk a helyed!

Miért fontos, amit csinálni fogsz?

  • Több ezer ügyfelünk használja szolgáltatásainkat nap, mint nap. Te lehetsz a cég hangja, az ügyfeleink boldogságának egyik fő felelőse.
  • A csapat koordinálja az értékpapírszámla és számlavezetési folyamatunkat, így Te is segíthetsz ügyfelünkké válni bárkinek a világon.
  • Új ügyfeleink a Te segítségeddel nyitják meg értékpapír-számlájukat, és ismerhetik meg a szolgáltatásainkat.
  • Visszajelzéseid alapján fejlesztjük a számlanyitási folyamatunkat és minden szolgáltatásunkat.
  • Nap, mint nap új kihívásokat legyőzve segítesz ügyfeleink problémáinak megoldásában, és képviseled az igényeiket az üzleti fejlesztéseinknél.
  • Aktívan tartod a kapcsolatot a K&H bankfiókjaival, a hazai piac egyik legnagyobb banki fiókhálózatával.

Mit tanulhatsz nálunk?

  • Elejétől a végéig ráláthatsz az általunk képviselt ügyfélélményre, tudni fogod, hogy mi, mivel és hogyan függ össze egy olyan pénzügyi rendszerben, amit folyamatosan ügyfelek ezrei használnak.
  • Betekintést nyersz a nemzetközi és hazai értékpapír kereskedelemhez kapcsolódó, elsősorban telefonos operátori és ügyfélszolgálati teendőkbe.
  • A tőzsdei kereskedés és befektetés minden oldalát megismerheted, vagy akár művelheted is őket a gyakorlatban. Ehhez minden segítséget megadunk.
  • Együtt kísérletezzük ki, hogyan tudjuk a komplex folyamatokat leegyszerűsíteni, javaslatot teszünk fejlesztésekre és automatizálásra.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • Értékpapír-piaci ismeretekkel rendelkezel
  • Közép- vagy felsőfokú gazdasági végzettséged van
  • Aktív (legalább középfokú) az angol nyelvtudásod szóban és írásban
  • Magabiztosan használod az MS Office alkalmazásokat
  • Jó problémamegoldó vagy, jól tudsz együttműködni, kommunikálni
  • Nem gond számodra a határidők pontos betartása, precíznek és megbízhatónak tartod magad
  • Szeretsz önállóan és hatékonyan dolgozni, használod az eddig tanult logikai összefüggéseket
  • Ha már van hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod
  • És ha vidékről költöznél, segítünk az indulásban
Csapatunkat tovább erősítené, ha…
  • Dolgoztál már Call Centerben
  • Nem riadsz vissza digitális megoldások és alkalmazások használatától, és szívesen segítesz ebben másoknak.
  • Van már tapasztalatod HelpDesk feladatokban és kereskedési platformok tesztelésében

Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2018. december 31.

Ha szeretnél a hazai befektetési piac egyik legdinamikusabban fejlődő csapatában dolgozni, küldd el fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a bérigényed megjelölésével a careers@kbcsecurities.hu  címre, és a tárgyban tüntesd fel, hogy "Ügyfélszolgálati munkatárs" pozícióra jelentkezel.


Back Office vezető

Ha érdekel a tőzsde világa, kíváncsi vagy miként működik az egyik vezető, hazai és nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező befektetési banki szolgáltató, kihívást jelentenek a komplex problémák, és nem riadsz vissza területeden dolgozók irányításától, akkor nálunk a helyed!

Miért fontos, amit csinálni fogsz?

  • Több ezer ügyfelünk használja szolgáltatásainkat nap, mint nap, szakmai tudásoddal  erősítheted ehhez a háttértámogatást és elszámolási biztonságot.
  • A csapatod felügyeli és irányítja a működésünkhöz kulcsfontosságú folyamatokat, így közvetve a Te feladatod biztosítani a stabil, kiszámítható és hatékony működést a cég számára.
  • A legfontosabb szabályozói, partnerek közötti elszámolói riportok elkészítésében, felülvizsgálatában és az ezekkel kapcsolatos egyeztetésekben is vezető szerepet játszol.
  • Az ügyfeleink befektetéseit érintő összes társasági eseményre ráláthatsz, hogy a portfóliók naprakészek lehessenek.
  • Kiemelt szerepet kaphatsz az alapkezelőkkel és más üzleti partnerekkel történő kapcsolattartásban.
  • Folyamatosan szemmel tarthatod a kereskedési pozíciók és fedezeti szintek alakulását, proaktívan befolyásolhatod a folyamatok alakulását, hibák hatékony kezelését.
  • Meghatározó résztvevője leszel új termékeink és szolgáltatásaink bevezetésének, és a meglévő folyamatok újragondolásának.

Mit tanulhatsz nálunk?

  • Elejétől a végéig ráláthatsz a működésünkre, tudni fogod, hogy mi, mivel és hogyan függ össze egy olyan pénzügyi rendszerben, amit folyamatosan ügyfelek ezrei használnak.
  • Betekintést nyersz a nemzetközi és hazai értékpapír kereskedelemhez kapcsolódó elszámolási, könyvelési feladatok elvégzésébe.
  • A tőzsdei kereskedés és befektetés minden oldalát megismerheted, vagy művelheted is őket a gyakorlatban. Ehhez minden segítséget megadunk.
  • Együtt kísérletezzük ki, hogyan tudjuk a nemzetközi cégcsoporton belül a komplex folyamatokat leegyszerűsíteni, javaslatot teszünk fejlesztésekre és automatizálásra.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • Felsőfokú gazdasági végzettséged van
  • Pénzügyi intézménynél legalább 5-8 éves Back Office tapasztalatot szereztél
  • Értékpapír-piaci ismeretekkel és/vagy értékpapír-piaci jogi vizsgával rendelkezel
  • Jelentésszolgálat terén szakmai tapasztalatod kiemelkedő
  • Aktív (legalább középfokú) az angol nyelvtudásod szóban és írásban
  • Magabiztosan használod az MS Office alkalmazásokat
  • Analitikus gondolkodásmódod, szervező és problémamegoldó képességed hozzásegít a hatékony munkaszervezéshez
  • Jól tudsz együttműködni, kommunikálni
  • Nem gond számodra a határidők pontos betartása, precíznek és megbízhatónak tartod magad
  • Szeretsz önállóan és hatékonyan dolgozni, használod az eddig szerzett szakmai tapasztalataidat (KID, WARP, SWIFT, egyéb rendszerek ismerete elengedhetetlen)
  • Ha vannak vezetői ambícióid, mi lehetőséget biztosítunk a kibontakozásra
  • Elszámoló házi projektek szakmai vezetésében már alaposan kipróbáltad magad

Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2018. december 31.

Ha szeretnél a hazai befektetési piac egyik legdinamikusabban fejlődő csapatában dolgozni, küldd el fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a bérigényed megjelölésével a careers@kbcsecurities.hu  címre, és a tárgyban tüntesd fel, hogy "Back Office vezető" pozícióra jelentkezel.


Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével Ön hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzában megadott adatokat a Toborzó az Toborzási Adatvédelmi Tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni, az info@kbcsecurities.hu e-mail címre történő elektronikus levél megküldése útján.