Junior részvényelemző

Szívesen nyüzsögsz naphosszat a tőkepiacokon? Érdekel, hogyan működik a tőzsde? Szeretnéd kipróbálni magad éles helyzetekben is? Szeretnél az egyik legnagyobb, leginnovatívabb magyar brókercégnél dolgozni?

Ha a válasz a kérdésekre igen, örömmel találkoznánk Veled.

Miért fontos, amit csinálni fogsz?

  • Nagy szereped lesz abban, hogy értelmezd a befektetőkre naponta rázúduló hírözönt, és csak a valóban fontosakat add át ügyfeleinknek, illetve üzletkötőinknek
  • Rajtad múlik majd, hogy felkutasd az ígéretes rövid távú kereskedési lehetőségeket
  • Számos médiafelületen keresztül népszerűsítheted a gazdasági/tőzsdei témával kapcsolatos véleményed, ezáltal is hozzájárulhatsz a lakosság pénzügyi tudatosságának fejlesztéséhez
  • Elmélyülhetsz az igazán nagy vállalatok elemzésében, megalapozva ezzel egy komoly szakmai tudást a gazdasági életben

Milyen képességekre lesz szükséged?

  • Egy papírra, hogy felsőfokú pénzügyi/gazdasági területen végeztél
  • Jó íráskészségre és összeszedett szóbeli kommunikációra
  • Magabiztos angol nyelvtudásra
  • És a tőzsde megismerése iránti kiolthatatlan vágyra

Ha szeretnél a hazai brókerpiac egyik legdinamikusabban fejlődő csapatában dolgozni, és úgy érzed, a fenti elvárásoknak meg tudnál felelni, küldd el fényképes önéletrajzodat a careers@kbcsecurities.hu címre.

 

Ügyfélszolgálati munkatárs (értékesítési tevékenység nélkül)

Ha érdekel a tőzsde világa, kíváncsi vagy miként működik az egyik vezető, hazai és nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező befektetési szolgáltató, szeretnél egy profi és agilis csapat tagja lenni, kihívást jelentenek a komplex problémák, akkor nálunk a helyed!

Feladatok

  • Számlanyitási folyamat koordinálása.
  • Kapcsolattartás a K&H Bank kiemelt fiókjaival.
  • Ügyfelek személyes és telefonon keresztül történő kiszolgálása, ennek keretében: segítségnyújtás az online platform kezelésével kapcsolatban, átutalási megbízás felvétele, reklamáció kezelése, információ szolgáltatás az ügyfelek számára.
  • A fióktelep központi email címére érkező levelek kezelése.
  • Ügyfél anyagokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok.

Elvárások

  • Legalább középfokú szakirányú végzettség.
  • Aktív (legalább középfokú) angol nyelvtudás szóban és írásban.
  • MS Office alkalmazások ismerete.
  • Jó problémamegoldó és kommunikációs készség.
  • Precizitás, pontosság.

Előnyt jelent:

  • Befektetési szolgáltatási szektorban szerzett tapasztalat.
  • Értékpapír piaci ismeretek.
  • Ügyfélszolgálati munkakörben, call centerben szerzett tapasztalat.

 

 

Jogi előadó

Hazai és nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező befektetési szolgáltató társaságunk jogi területre munkatársat keres.

Miért fontos, amit csinálni fogsz?

Az ügyféligények magas szintű kiszolgálása mellett Társaságunknál elengedhetetlen a jogszabályi megfelelés folyamatos biztosítása is. Ehhez elsősorban a következő feladatok ellátásával járulhatsz hozzá:

  • segíthetsz a jogszabályi változások figyelésében és feldolgozásában, az egyes joganyagok tartalma közötti összefüggések felkutatásában,
  • gondoskodhatsz egyes belső nyilvántartásaink, adatbázisaink vezetéséről és naprakészen tartásáról, valamint okirat-szerkesztési és -rendszerezési feladatokat láthatsz el, társasági jegyzőkönyveket készíthetsz,
  • hatósági megkereséseket válaszolhatsz meg,
  • eseti jelleggel bekapcsolódhatsz különböző társasági projektek végrehajtásába.

Mit tanulhatsz nálunk?

  • Közvetlen közelről nyerhetsz betekintést a pénzügyi piacok működését és a pénzügyi eszközök kereskedését érintő európai és hazai szabályozási újdonságok implementációjába.
  • Észrevételeid alapján együtt határozhatjuk meg, hogyan tudjuk a jogi tevékenységet érintő belső nyilvántartási és adminisztratív folyamatokat egyszerűsíteni, fejleszteni, illetve - adott esetben - automatizálni.

Csatlakozz hozzánk, ha…

  • felsőfokú jogi végzettséggel rendelkezel vagy közvetlenül jogi diploma előtt állsz,
  • legalább középfokú, aktív az angol nyelvtudásod szóban és írásban,
  • magabiztosan használod az MS Office (elsősorban Word és Excel) alkalmazásokat,
  • jó problémamegoldó vagy, jól tudsz együttműködni, kommunikálni,
  • nem gond számodra a határidők pontos betartása, precíznek és megbízhatónak tartod magad,
  • szeretsz önállóan és hatékonyan dolgozni, használod az eddig tanult logikai összefüggéseket.

Előnyt jelent, ha…

  • van már hasonló munkakörben szerzett, legalább egyéves tapasztalatod,
  • értékpapír-ügyintézői jogi vizsgával rendelkezel vagy egyébként releváns tőkepiaci jogi ismeretekkel bírsz.

Munkaszerződés típusa: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes vagy részmunkaidős foglalkoztatás (6 óra)


Ha úgy érzed, a fenti elvárásoknak meg tudnál felelni, kérjük, hogy a megadott határidőig küldd el önéletrajzod és motivációs leveled bérigényed megjelölésével a careers@kbcsecurities.hu címre, és a tárgyban tüntesd fel, hogy a "Jogi előadó" pozícióra jelentkezel. Jelentkezési határidő: 2022. szeptember 30.

 

Risk Advisory

KBC Securities is looking for a Risk Advisor.

The Risk Advisor Role is key in managing the financial and non-financial risks business has to face.

As a Risk Advisor you will be:

  • Supporting and challenging accountable management in its task to guarantee that the first line risks are managed well and in a consistent way through end-to-end processes
  • Involved in identification, analysis (including root causes) and reporting of financial and non-financial risks
  • Creating suggestions for improvement of processes and lowering the risks
  • Supporting the business and coordinating the implementation of Group wide risk projects and policies, risk self-assessments, risk advices, risk scans, control framework
  • Registering and analysing operational losses
  • Registering controls, risks and assessments in the Group wide control tool
  • Involved in documentation and reporting activities both regular and ad-hoc
  • Functional reporting to Non-Financial Risk Advisor

Ideal profile:

  • University/college degree or equivalent by experience
  • Relevant experience of at least 2 years in functions related to managing risks, quality control, audit, compliance, controls and analysis – preferably in financial services
  • Interest in management of financial and non-financial risks
  • Team player, proactive, clear and convincing communication skills
  • Fluent English
  • Expertise in analysing processes

Why should you join:

  • A supportive and vibrant multinational environment
  • This role will provide opportunities to understand and learn the special characteristics of the financial and non-financial risk management
  • Hybrid working environment – home office days are allowed
  • Attractive and modern working environment
  • Competitive salary including a wide range of benefits, and performance bonus

Job contract type: indefinite time

Daily work hours: full time

Deadline for application: 31 October, 2022

Further info about the company: https://www.kbcequitas.hu/